Scuzati-ne pentru eventualele greseli,speram ca o sa va placa, spor la citit.

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 martie 2010

Bella's live- capitolul 6

Capitolul sase:Pasinune descoperita



Tar...Tar>Tar!
Nu am chef sa ma trezesc.Este sambata , ce doamne iatama.
-Bella , trezirea ai promis ca mergem la cumparaturi!a spus Alice cu o fata de catelus
-Bine , nu mai face fata asta,am spus sarind din pat.Nu stiu de ce dar cand am intrat la dus mi-am amintit de o melodie si am inceput sa cant.
-
Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
I wanna kiss you
But if i do then i might miss you babe
It's complicated and stupid
Got my **** squeezed by sexy cupid
Guess he wants to play wants to play
A love game a love game

Hold me and love me
Just wanna touch you for a minute
Maybe three seconds is enough
For my heart to quit it

Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Don't think too much just bust that stick
I wanna take a ride on your disco stick

Let's play a love game play a love game
Do you want love or you want fame?
Are you in the game? doin' the love game

Am iesit de la dus imbracata cu o rochita albastra nu prea scurta.Toate lumea era in camera mea.Oare au vazut un extraterestru?
-DE CE VA UITATI ASA LA MINE?
-Bella ai vazut cat de bine canti au spus toti in cor inafara de Edward care nu era de fata
-Si cei cu asta?
-M-am gandit sa faci o trupa , ce zici , ai o voce splendida!ciripi Alice.Imi placea ideea si chiar imi placea sa cant , mai ales la pianul din camera mea.Toti au iesit din camera inca vorbind ce bina cant.
-Imi place ideea , acum avem o zi plina , la cumparaturi , am strigt de m-au auzit si vecini!
-Ce bine!Nu am mai vazut-o asa , era un spiridus hiperactiv
- CATA ENERGIE POTI SA AI IN TINE ALCE?.
-Multa , multa , hai nu mai pravalagi sa mergem sa ne distram!
Am decis sa mergem cu masina lui Edward , de fapt el a decis.Si am uitat sa va spun ca si Sandra merge cu noi.Ea nu vrea sa recunoasca ca il place pe Jacob.
-Am ajuns in sfarsit!am spus rasufland
-Eu merg sa imi iau niste pantofi si poate niste rochite a spus entuziasmata Sandra
-Oau, tie iti place la cumparaturi, ce veste bomba!
-De multtttt!a spus fugind spre magazin
-Mai stam mult?intreba Edward.Uneori cand ma uit la el ma pierd in ochii lui ca mierea
-Sa mergem, am cumparat aproape tot magazinul.a spus Alice
-Stati eu trebuie sa merg la librarie ca sa-mi iau niste carti ne vedem in parcare peste o ora da?
-Bine!au spus
-Stai vin si eu ,a spus Edward cu un zambet fermecator , mai aveam putin si lesinam uitanduma la el.Of nu trebuie sa uit suntem ''dusmani''.
-Bine , haide
Am ajuns si am cumparat La rascruce de drumuri , cartea pe care am pierdut-o acum un an si am mai luat si Romeo si Julieta, imi placea la nebunie acele romane.
-AI LUAT CE-TI TREBUIE ?
-Da , am vazut ca si-a luat Inger si demon , am citito si m-ia placu mult.
Am platit si am mers spre parcare.
-Deci ......tu canti foarte bine, esti talentata!M-am inrosit
-Multumesc,si tu canti la pian la fel de bine ca mine
-Canti la pian?a intrebat uimit
-Da de cand eram mica.
Cand am ajuns in parcare ne-am urca si tot drumul nimeni nu a vorbit.Cand am ajuns am mancat si m-am bagat in pat
****
Eram in poienita pe care am visat-o cu o seara in urma dar acolo era mama si s-a apropiat de mine.Dar intr-o clipa a disparut si eu am cazut pe iarba .Toata poienita era inmiresmata de parfumul florilor.

3 comentarii:

  1. scuze pentru greseli dar m-am grabit sa-l scriu , sper sa va placa

    RăspundețiȘtergere
  2. este super
    ador acest fanfinc
    scrieti super
    acest capitol este atit de romantic mai ales sfirsitul,
    astept cu nerabdare cind o sa inceapa sa isi de-a siama fiacare ca se plac unul pe altul,ca au atitea in comun,ideia acestui fanfinc este super
    spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  3. :x:x Ador fanficul asta :x:X:X
    MA enerveaza blogspot x( Nuu pot sa las comentarii :((

    RăspundețiȘtergere