Scuzati-ne pentru eventualele greseli,speram ca o sa va placa, spor la citit.

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 6 martie 2010

Bella's live - capitol 4

Capitolul patru:Verisoare enervante

Din perspectiva lui Edward

Era ora 6p.m , si eu cantam la pianul din sufragerie.Ma tot gandeam la nepoatele LUI ESME.. Daca ar sti ca noi nu suntem oameni ci niste monstri care bem sange.
-Edward!vino sa-ti aleg hainele mai repede, ca intarziem!
-Vin imediat .. am spus printre dinti..Alice , pai ea este un spiridus plin de energie care se umbla mai tot timpul in mall, are boala cumparaturilor.
-Ce crezi despre Bella si Sandra?m-a intrebat Alice
-Nu imi plac deloc!Mai ales Sandra e asa de inganfata.
-Hello, nici nu le cunoasti!Nu poti sa le judeci fara sa le cunosti, mie mi se par dragute eu si Bella o sa fim bune prietene.
-Tot nu imi plac.
Miam luat hainele puse de Alice si am coborat jos, dupa cateva minute au aparut si ENERVANTELE imi place cum suna asa o sa le zic deacu.
-Neata!am zis toti in cor
-Neata!au spau
-O sa fim bune prietene Bella ai sa vezi!a spus Alice incantata si deloc stinghierita, cred ca fata asta o crede deja enervanta.
-Desigur....a......
-Am uitat ea e Alice, Emmet,Rosalie si Jasper pe ceilalti ii cunoasti
-Incantata
-GRABIRIVA sa mergem!a spus pe un ton rece Rosalie
Am urcat toti in masina si am plecat.La scoala toata lumea se uitau la noile colege , de parca imi pasa.
Orele au trecut foarte repede, m-am gandit sa ii pun piedica lu sorsa Sandra , o sa fie distractiv.Am intrat in cantina , ele mergeau spre masa si repede i-am pus piedica.
-AUUUU!
-Tu esti prost sau te prefaci , eu cred ca prima varianta!
-Te-ai suparat! si am inceput sa rad
-Da si apoi turnat sucul in capul meu , toti din cantina au inceput sa rada
-Asta nu va ramane asa !
-Normal daca te mai iei de ea ai sa platesti si nu glumesc, a spus nervoasa Bella.
Am plecat din cantina si am dat drumul la muzica in masina.Muzica ma linistea mereu.Am plecat spre casa iar ceilalti m-au urmat inafara de Alice care a ramas sa le conduca acasa pe ele.Cand am ajuns m-am dus in camera mea si mam trantit pe canapeaua neagra de piele si am inceput sa ascult muzica si sa ma linistesc.Mai era putin si trebuiau sa vina , nu cred ca o sa iasa bine .Totusi mai erau cateva minute si m-am gandit sa mai cant la pian, cand cineva a batut la usa, au venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu