Scuzati-ne pentru eventualele greseli,speram ca o sa va placa, spor la citit.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

La miezul noptii

1Aniversarea

In mica casa din padure, eu si Jake ne chinuiam sa facem loc pentru pianul care urmau sa-l primeasca parinti mei la a VII a aniversare a casniciei lor .Jake face pe desteptul si tinea pianul intr-o mana.

-Jake,ai grija! Am fost acolo intr-o fractiune de secunda si am prins pianul din cealalta parte.Pianul trebuie sa vina acolo intreg, nu in bucatele.Pianul de un alabastru avea sa fie cadoul perfect pentru parinti mei.L-e placea amandurora sa cante la pian. Tata era un pianist desavarsit, l-ar fi facut sa paleasca pe Between . Mama nu este chiar o pianista buna, dar ii place sa cante.

-Hei, ce zici, Ness! Arata bine?

-Minunat,hai sa ducem mascarada la capat si asa am senzatia ca ne-am prostit prea mult.Cine ar crede scuza pe care i-am spus-o mamei :

Mergem la vanatoare mama, imi e groaznic de sete.

Am iesit din casa si la-m luat de mana si am inceput sa fugim prin padure spre casa cu fatada de sticla.Am ajuns in fata casei pe veranda si Jake m-a cuprins intr-o imbratisare de urias.Bratele lui erau atat de protectoare incat nu aveai cum san u te simti bine in ele.M-am intins spre el s-al sarut el a ezitat dar s-a aplecat spre mine si si-a zdrobit buzele de ale mele cu impulsie.

-Te iubesc,mai mult decat iti imaginezi tu.

Mi-am pus mainile pe fata lui si i-am transmis toata iubirea mea sperand ca asta il va convinge ca nu are dreptate.El a raspuns cu inganfare:

-Nici pe departe Nessie draga eu te iubesc mai mult.

-Trebuie sa pleci . Alice mi-a dat instructiuni clare sa te imbraci in costum.Si sa nu spui ca nu ai, ca stiu ca Alice ti-a dat mai multe.

-Bine,bine ai castigat am plecat.A inceput sa coboare scarile si s-a uitat peste umar cu ochi tristi probabil din cauza ca trebuia sa se imbrace elgant.

Am intrat in casa si ma-m pregatit pentru petrecere.Incredibil Alice nu a impodobit inca casa. Probabil ca voia sa faca tuturor o surpriza.

-Draga mea,ai venit.Mama a venit sa ma imbratiseze.Ma iubea atat de mult, ar fi dat ori ce sa stie ca sunt in siguranta.Cand si-a dat seama ca e insarcinata a luptat in potriva tuturor,inafara de Rosalie, pentru a ma pastra.S-a chinuit cateva saptamani pentru a-si duce la bun sfarsit misiunea de a ma adduce pe lume. Imediat dupa a trecut printr-o durere indescriptibila pentru a supravetui.La nici patru luni dupa acea a depus tot efortul pentru a-si tine familia in viata, unita si fericita.

Alice a aparut in capul scarilor scarilor si a spus:

-Trebuie sa va imbracati repede petrecerea e pe cale sa inceapa.M-am incruntat decoratiunile nu erau inca puse si totusi chiar daca stiu ca le poate pune repede nu ii statea in character sa faca asa ceva.Ei ii placea sa faca totul cum trebuie.Hai repede, repede.

-Bine,bine ,mergem acum.

-Repede la mine pe pat sunt doua rochi aia rosie e a ta Bella.

Am urcat scarile mult mai repede decat un om si m-am imbracat tot la fel de repede.Alice a intrat val vartej in camera si a spus mamei am vazut, am vazut .Renee te va suna in cateva minute si iti va da o veste nu prea buna vine in Forks peste doua saptamani. Va trebui sa ii spui tot adevarul fara nici un ocolis nu va accepta nici o minciun.

-Pana si Renesmee?

-Da ,si ea

Atunci telefonul suna.

-Alo a spus mama imitand vocea ei de dinainte.De la celalalt capat al firului se auzea vocea lui Renee.

-Alo, draga mea ce mai faci ?Sti nun e-am vazut de atata timpa SAPTE ANII iti dai seama ,vorbea atata se vedea ca nu vrea sa ii dea ocazia mamei sa spuna vre un cuvant.Am cumparat bilete de avion pentru 27 august.Mama avea o fata inexpresiva.

-B…..Bine mama te asteptam trebuie sa plec pa pa.A inchis telefonul si a strigat atat de tare ancat or ice om din casa ar fi auzito.CE NU POATE VENI!!NU EA NU SI EA!

-Mama calmeazate nu o sa se intample nimic.O sa o mintim cunva.

-Ba sigur ca o sa se intample.Mama vine aici in doua saptamani sin u am nici o explicatie coerenta pentru aspectul meu.

-Nessie Bella are dreptete am vazut cum ii vom explica totul.Si asta va reprezenta un pericol pentru noi toti.Nu stiu inca de ce.

-Alice dute jos si pregateste ce e de pregatit noi ne imbracam.Si te rog chiama-l pe Edward.Trebuie sa vorbesc cu el.As vorbi cu voi toti, dar trebuie san e ocupam de oaspeti.

S-aauzit cum Alice merge la parter si il cheama pe tata.S-au auzit doua perechi de picioare urcand si apoi o bataie in usa.Intre timp mama nu a scos un cuvant .

-Intra.

-Draga mea imi pare rau pentru ce se va intampa.Sigur putem sa evitam cunva.Sa plecam maine sau dupa petrecere,mama s-a strambat si a dat sa spuna ceva dar tata a oprit-o.Stiu ca ai prefera sa plecam acum, dar Alice ne-ar zmulge capetele daca i-am strica petrecerea.Dupa aia putem merge direct in Denali cu familia Taniey.

-Stai oprestete nu putem pleca nicaieri. Pentru ca mama o s ail traga pe Chearlie de limba si o sa afle banuielile lui stupide despre super eroi si cum suntem puternici albi ingeteti in timp sin u mancam nici odata.Se va speria mai tare decat daca ma va vedea.Acum trebuie sa mergem sis a ne comportem normal nu e mare lucru o sa afle si asta e tot.

-Ai dreptate, hai sa mergem,Renesme.

-Acum.

Atunci tata a spus:

-Bella arati minunat Alice marita toate complimentele pentru rochia aceasta minunata pe care a ales-o pentru tine.

-Multumesc.

Eu ii urmam pe scara masiva catre petrecere unde totul era pus la punct.Fiecare detaliu era minunat.Decoratiuni din inimi mari peste tot ,un tort urias era pus pe masa cu frisca roz.Numai Jake si haita aveau sa manance tortul.Mie mi se parea dezgustato si avea un aspect minunat pentru ceva care mirosea in halul asta:acru, a chimicale si a zahar beah.

Tania si familia ei erau acolo astepdandune ca sa inceapa petrecerea. La fel si lupii impreuna cu sufletele pereche si copii lor.Am coborat strecuranduma pe langa parinti mei lanaga si m-am dus langa Jake .Familia noastra extinsa era adunata toata la un loc si era minunat.Pana si cei din clanul Denali se simteau bine si in largul lor cu lupii in camera.

Tata a vrut sa le multumeasca tuturor pentru ca au venit la aniversarea lor de sapte ani.

-In primul rand vreau sa va multumesc ca ati venit la noi in seara aceasta si ca doriti sa celebrati cu noi aniversarea a sapte ani de casnicie.Au coborat si ultimele scari si s-au indreptat spre invitati sa vorbesca sau sa sanseze depindea. Seara a decurs normal ca o petrecere: s-a dansat , s-a mancat tort (numai cei carora la place) si la sfarsit Alice a pus melodi de leagan a mamei pe care perintii mei au inceput sa se invarta gratios.La sfarsit Alice le-a spus parintilor ca cadoul lor se afla in casa di padure si i-am privit plecand disparand pester au. Jake a plecat imediat dupa parinti fiind ca era oboist, avea la ochi niste cearcane cred ca nu a dormit doua nopti la rand.Nu voiam sa stric mamentul asa ca am dormit pe patul din fier forjat foarte frumos din camera tatei pe care il cumparese pentru mama cand era inca om.Am adormit repede ca de obicei.Si dimineata m-am trezit foarte devreme ca de obicei.Mama si tata au venit devreme inapoi acasa.Cand am coborat erau deja acolo.

-Nessie am inteles ca tu ai venit cu idea cadoului.A zis mama foarte vesela.

-Da in mare parte.

-Foarte bun pian Nessie, imi place multumim numai eu am vazut asta la voi in cap de mult, si ranji la noi.Ori cum apreciez ca ati incercat sa imi faceti o surpriza.

-Cu placere, macar pentru Bella a fost o surpriza?

-Da nu a spus un cuvant, stai linistita Alice.Acum am ceva de vorbit cu voi toti.Atunci au aparut toti inclusive clanul Denali.Deci banuiesc ca ati auzit conversatia mea cu mama mea de aseara.

-Da.A raspuns Tanya.

-Ma intrebam ce pot sa fac, daca aveti vre o idée.

-Pai Bella mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa plecati de aici pentru ca lumea incepe sa observe ca nu imbatraniti.

-Stiu ca e cazul sa o stergem, dar acum ca vine mama o sa bata la ochii ca plecam chiar acum.

-Bella vad clar, nu o se intample nimic a;ceva decat ceea ce stii de aseara.

-Atunci cum sa o iau pe mama sa ii explic ceea ce s-a intamplat cu mine si Renesmee cum san u o sperii?

-Asta trebuie spus cu calm, numai ca mie tare imi e frica ca atunci cand va auzi ce suntem si ce ai devenit va fugi mancand pamantul sin e va da de gol.A spus Carlisle.

-Ai dreptate,a raspuns mama si mai nelinistita.Atunci va trebui sa ma ajutati sa o tin in casa cat tinp vorbesc cu ea si sa ma gandesc cum o iau.

-O sa te ajutam, stai linistita a spus Esme care intr-un fel ar vrea sa o vada pe Renee pentru ca am inteles ca ii placea de ea, si lui Esme de ea.

4 comentarii: