Scuzati-ne pentru eventualele greseli,speram ca o sa va placa, spor la citit.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

Bella's live- capitolul 1






Capitolul intai:O zi normala





Tar........Tar.........Tar!!!



Iarasi alarma asta tampita.O nu este 8 a.m.O sa intarzii la scoala.M-am dus si m-am aranjat pentru scoala.Nu stiam cu ce sa ma imbrac.



Intr-un final am ales o rochita neagra cu o curea alba in talie.Mi-am pus cerceii si bratara, am luat geanta si am coborat in bucatarie sa imi iau micu dejun.In picioare purtam o pereche de sandalute cu toc de 5 cm.

- Sandra de cate ori vrei sa iti explic sa nu imi mai setezi alarma.Nu sti sa citesti ce scrie pe usa?Daca nu iti spun eu NU INTRATI asta scrie.

-Pai daca vrei sa nu iti mai intru in camera si sa iti mai setez alarma trebuie sa ma duci la liceu cu masina ta noua.

-Am eu o ideie mai buna!Mama vezi ca dupa scoala ma duc la magazin sa imi iau o broasca pentru usa.

-Bine dar grabestete ca o sa intarzii la scoala!

-Bine mama, pa te iubesc!

-Si eu!

Mama era asa obsedata sa fiu buna la scoala, sa iau note mari, sa nu intarzii. Se agita prea mult.Nu vede ca ma descurc , dar daca Sandra nu ar mai seta ceasul as ajunge mai devreme la scoala.Azi e prima zi in care intarzii la liceu.Era deja 8:30 a.m si am decis sa nu mai merg la prima ora .M-am dus la magazin si mi-am cumparat un baton de ciocolata din cauza ca acasa nu am apucat sa mananc nimic din cauza Sandrei.S-a sunat si m-a indreptat spre cabinetul de biologie.Am vazut-o pe Clara venind.

-Buna , de ce nu ai venit la bio?Am dat un test si nu am stiut nimic.Si pe langa asta am mai stai in bamca si cu prostul de Jarmie.

-Pai mam trezit tarziu din cauza sormii.

-Bine dar pe mine nu ma ajuta la nimic cu nota mea cea mica, hai pa, pa.

A plecat si s-a alaturat fetelor din grupul popularelor.Eu nu aveam prieteni deoarece toti vroiau de la mine sa copieze la teste, in rest ma vorbeau pe la spate ca sunt fata cea bogata care se imbraca bine si toceste.Restul orelor au trecu foarte usor.M-am dus imediat in masina si am plecat spre magazin.Masina mea era de un albastru fermecator.

Am coborat din masina si am intrat bin magazin.
-Buna ziua as vrea si eu o broasca pentru usa!
-Desigu , asteptati umpic!
-Multumesc!
Am plecat din magazin si am condus spre casa cu muzica la maxim.





3 comentarii: